Ուսումնասիրում ենք ենթակայական, հարակատար և համակատար դերբայները:
1. Կազմի՛ր կարդալ, խաղալ, վազել, լողալ բայերի ենթակայական, հարակատար և համակատար դերբայները:
Բայ | Ենթակայական | Համակատար | Հարակատար |
կարդալ | կարդացող | կարդալիս | կարդացած |
խաղալ | խաղացող | խաղալիս | խաղացած |
վազել | վազող | վազելիս | վազած |
լողալ | լողացող | վազող | լողած |
2. Տրված հարակատար դերբայները տեղադրի՛ր կետերի փոխարեն:
Քնած, բերած, կառուցած, տրված, տնկված, հեռացած, ասված:
1. Երբ արդեն ամեն ինչ ասված էր, բոլոր պատվերները՝ տրված մոտեցավ մեքենային:
2. Վարպետի կառուցած բոլոր կամուրջները մինչև այսօր կան:
3. Երբ արքայի հրամանով տնկված անտառը մի քիչ մեծացավ, այնտեղ վայրի կենդանիներ էլ բաց թողեցին:
4. Աշխարհում մի մարդ միայն կարող է օգնել քնած գեղեցկուհուն:
5. Այս կողմերից մի քանի տարի առաջ հեռացած մարդիկ մեր ավանը չեն ճանաչի:
6. Հեղեղի բերած տուփը ոչ մի կերպ չէր բացվում:
3. Տրված ենթակայական դերբայներով նախադասություններ կազմի՛ր այնպես, որ դրանք «ո՞ր» հարցին պատասխանեն:
Գրող, կառուցող, ներող, բարձրացող, հիացող:
Գրող աղջիկը մտավ հյուրանոց։
Կառուցող տղան վերջացրեց իր տան կառույցը։
Ներող մարդիկ սովորաբար խաբված են լինում։
Բարձրացող մարդը ուզում է հասնի 9րդ հարկ։
Արջերով հիացող մարդիկ շատ քիչ են։