Հայոց լեզու

Ուսումնասիրում ենք ենթակայական, հարակատար և համակատար դերբայները:

1. Կազմի՛ր կարդալ, խաղալ, վազել, լողալ բայերի ենթակայական, հարակատար և համակատար դերբայները:

ԲայԵնթակայականՀամակատարՀարակատար
կարդալկարդացողկարդալիսկարդացած
խաղալխաղացողխաղալիսխաղացած
վազելվազողվազելիսվազած
լողալլողացողվազողլողած


2. Տրված հարակատար դերբայները տեղադրի՛ր կետերի փոխարեն:

Քնած, բերած, կառուցած, տրված, տնկված, հեռացած, ասված:

1. Երբ արդեն ամեն ինչ ասված էր, բոլոր պատվերները՝ տրված մոտեցավ մեքենային:
2. Վարպետի կառուցած բոլոր կամուրջները մինչև այսօր կան:
3. Երբ արքայի հրամանով տնկված անտառը մի քիչ մեծացավ, այնտեղ վայրի կենդանիներ  էլ  բաց թողեցին:
4. Աշխարհում մի մարդ միայն կարող է օգնել քնած գեղեցկուհուն:
5. Այս կողմերից մի քանի տարի առաջ հեռացած մարդիկ մեր ավանը չեն ճանաչի:
6. Հեղեղի բերած տուփը ոչ մի կերպ չէր բացվում:

3. Տրված ենթակայական դերբայներով նախադասություններ կազմի՛ր այնպես, որ դրանք «ո՞ր» հարցին պատասխանեն:

Գրող, կառուցող, ներող, բարձրացող, հիացող:

Գրող աղջիկը մտավ հյուրանոց։
Կառուցող տղան վերջացրեց իր տան կառույցը։
Ներող մարդիկ սովորաբար խաբված են լինում։
Բարձրացող մարդը ուզում է հասնի 9րդ հարկ։
Արջերով հիացող մարդիկ շատ քիչ են։

Published by Մարիամ Արշակյան

Մարիամ Արշակյան, Ավագ դպրոց, 9.3 դասարան

Թողնել մեկնաբանություն